2 Aralık 2013 Pazartesi

Küçük El Kremleri 






Çantama attığım el kremleriyle ilgili bir yazı yazmak istedim eminim ki birçoğumuzun evinde bu kremlerden vardır . Ben şu sıralar içinde paraben bulunmayan krem kullanma kararı aldım yani yeni krem alırken bu hususa dikkat edeceğim .Abartma diyebilirsiniz ancak kanser oranı o kadar arttı ki en azından krem , losyon , deodorant , stick gibi ürünlere dikkat etmek gerekiyor .




Bu kremin pek beğendiğim söylenemez kokusu dışında . Kokusu gerçekten harika zaten kokusu için aldığım söylenebilir. 
Bu kremin yapısı diğer tanıtacağım kremlere göre daha sıvı zaten bu ürün el losyonu olarak geçiyor .
Bu krem eli belki yapış yapış yapmıyor hemen emiyor ama emildikten sonra ele herhangi bir etkisi olmuyor sanki hiç krem sürmemiş gibi sadece elleriniz güzel kokuyor. Ancak ben bu kremden bir daha almam içinde bir çeşit paraben var . 
                                                               Krem 75 mL.





Küçük boy el kremlerim arasında en sevdiklerim yumuş yumuş yapıyor ellerimi . İkisinin de kokusunu seviyorum ben . Klasik de nostalji yaşıyorum sanırım ben kendimi bildim bileli var .
Zeytinyağlı olan ise mis gibi zeytinyağı kokuyor. Parabensiz krem arayışında olduğum için Zeytinyağlı olanının büyük boyundan alabilirim .
Kremler 20 mL .




Krem de zeytinyağı aşkım var ^^
Dalanın bu kreminin kokusunu Arko ile karşılaştıracak olursak eğer ben Arko'yu daha çok seviyorum .
Yapısal olarak karşılaştıracak olursak da Arko'nun zeytinyağlısı da klasiğide Dalan'dan daha iyi bence . 
Krem 20 mL .



Dalan d'Olive krem : 1 tl
Arko klasik/zeytinyağlı krem : 1.20 tl
Benri el kremi : 2.50 tl 


çok çok öptüm

2 yorum:

  1. arkonun da dalanın da kremlerini severek kullanıyorum bende. ama fazla yağlı geliyorlar bana nedense. paraben durumunu bilmiyorum ama iyi bir nemlendirici istiyorsan medikal ürünler kullanmak gerekir. ürederm gibi yumuşak ama nemlendirmesi yüksek ve reçeteyle ücretsiz alabilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. drugstore ürünleri oldukları için hiçbir zaman tam olarak istediğin etkiyi veremiyorlar :( ama şu dediğin ürederm kremini kesin deneyeceğim çok sağol :))

      Sil