17 Aralık 2013 Salı

Evde Yapılan Doğal Rahatlatıcı Temizleyici Bakım Suyu 





Öncelikle herkese merhaba . Bugün size benim yaklaşık 2 haftadır kullandığım ve bayıldığım evde yaptığım rahatlatıcı ve temizleyici bakım suyundan bahsetmek istiyorum .
Gerekli Malzemeler :

  1. Seyahat setlerinde bulunan fısfıslı şişeler
  2. Limon
  3. Gül suyu
  4. Susam yağı
  5. Maden Suyu


     

Öncelikli olarak şişenin yaklaşık 3/4 'ünü maden suyu ile dolduruyoruz.


Daha sonra 3/4 'ü maden suyu olan şişemizin geri kalan 1/4' lük kısmına da 8 damla limon suyu , 8 damla da susam yağından ilave ediyoruz . En son şişenin geri kalan kısmını da gül suyu ile dolduruyoruz . 



Ben bu basit yapımı 1 dk bile almayan bakım suyunu seviyorum çünkü gerçekten işe yarıyor ben yüzümü temizlerken en son bu ürünü kullanıyorum  ve gerçekten pamuğa baktığımda son kalıntılarından çıktığını açıkça görebiliyorum . 
Bu bakım suyunu ben buzdolabında muhafaza ediyorum serin serin yüzüme daha iyi etki ettiğini düşünüyorum .2 hafta sonra bitmese bile döküp baştan yaptım zaten bol bol kullandığım içinde dibinde çok az kalmıştı.
Yüzüme bol bol sıktıktan sonra pamukla temizliyorum daha sonra 3 fıs yüzüme sıkıyorum ve yüzümün onu emmesini sağlıyorum . 
Ben de herhangi kötü bir etkiye yol açmadı bence denenmesi çok kolay ve ucuz olan bir yöntem ayrıca o kadar kimyasal üründen sonra bunun gibi rahatlatıcı bir ürün yüzünüze iyi gelecektir :)



çok çok öptüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder