15 Aralık 2013 Pazar

Fraternikus Bacak Losyonu 




Gratis de dolaşırken bu ürün direk gözüme çarpmıştı çünkü o sıralar deli gibi ayak losyonu kremi falan arıyordum muhteşem (!) Almancama güvenerek bein kelimesini ayak diye çevirdim arkasını hiç okumadım bile kokladım kokusu da mis gibi menthollü çam ağacı falan kokuyor direk sepete yolladım .



Tabi ben birkaç kere kullandım bu ürünü hala arkasını inatla okumamışım . Ayağıma sürüyorum oh mis ayağım rahatlıyor sanki . Sonra arkasını okudum meğer bacak losyonuymuş aman dedim ha bacak ha ayak Eda sen bunu ayağında kullanmaya devam et dedim .
Her banyodan sonra ayaklarıma bol bol bileklerimde dahil olmak üzere sürüyorum çok etkili mi derseniz aman aman bir şey beklemeyin ayağınız çok çok kuru ise zaten fiyatı ortada ama ben çok seviyorum . Bu kremi sürün üstüne çoraplarınızı da giyin sabaha ayaklarınız yumuşacık oluyor . 



Ürünümüz o kadar bereketli ki maşallah bitmek bilmiyor her kullandığımda bol bol kullanmama rağmen bana mısın demiyor .200 ml olan bu ürünün açıldıktan sonra 6 ay kullanım ömrü var . Bu ürüne güvenme nedenlerimden biri de Alman markası olması bana hep Alman markası olunca çok iyi olacakmış gibi geliyor psikolojik herhalde bunu da neye bağlıyorum küçükken yediğim o mükemmel alman çikolatalarına .


Fraternikus Bacak Losyonu : 3.75 tl



çok çok öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder