5 Haziran 2014 Perşembe

La Dione Spa Peloid %100 Doğal Yüz ve Vücut Maskesi

Bugün size bayıla bayıla kullandığım bir kil maskesinden bahsedeceğim .


Favori olayım kitap okurken veya ders çalışırken maske yapmak genellikle hep öyle oluyor .
Gratis'ten yaptığım bir alışveriş sırasında hiçbir fikrim olmamasına rağmen bu kil maskesini almıştım ve alarak çok iyi bir iş yapmışım diyorum .
Normalde cilt yapım karma fakat bazen cildim feci derecede yağlanıyor bu zamanlarda da kil maskesi kullanıyorum .



Maskenin arkasında güzel bir şekilde nasıl kullanılacağı açıklanmış . Ben cildim yağlandığı sırada kullandığım için 25-30 dk bekletiyorum yüzümde . Ve 30 dk sonunda yüzüm çok güzel bir şekilde yağdan arınmış oluyor . Yüzümü temizledikten sonra da nemlendiricimi sürüyorum ve iyi bir sonuç elde etmiş oluyorum . 
Bir paket 20 ml ki bu baya fazla normalde tek kullanımlık maskeler 8 ml oluyor bende sadece yüzüme kullandığım için paketi açıp bir küçük kaba döktüm ve 3 kere kullandım . Yüzümde de herhangi bir alerjik tepki oluşturmadı . 

Kesinlikle tekrar alacağım bir maske hatta büyük boyu var 100 ml lik kullanım açısında da daha rahat olur bir daha ki alışverişimde onu almayı düşünüyorum .

Kil  Maskesi : 3-4 tl


çok çok öptüm

4 yorum:

  1. Kil maskesi,hemde tamamen doğal çok hoşuma gitti. :)
    Deneyebilirimki :)

    YanıtlaSil
  2. Bayilirim kil maskelerine, hem fiyatida uygunmus :)

    YanıtlaSil