1 Haziran 2014 Pazar

Şımarık Saksı Etkinliği

Gizem'in Saksısı adlı blogun sahibi Gizem çok güzel bir etkinlik başlatmıştı bende katılmasam olmazdı tabi ki . Ben bu tip hediyeleşme etkinliklerini çok seviyorum katılmasam bile yazılarını okumayı da çok seviyorum .
Benim eşim Gülümse Yüzüme adlı blogunun sahibi Yasemin'di .

Eşlerimiz açıklandığı gibi haberleştik birbirimizin neyi sevip neyi sevmediğimizi öğrendik . Kutularımız hazır olduktan sonrada birbirimize yolladık . Kargo bana geleli epey bir zaman geçti lakin anca yazabilme şansı elde ettim .



Bana çok cici şeyler göndermiş aklımda olan ürünler hep ama almak bir türlü nasip olmamıştı sağolsun Yasemin hepsini bana yolladı :)


Bunların yanında kek , çikolata gibi şeker şeyler de vardı ama onlar artık yok hihi 
Çok güzel de bir not yazmış çok çok beğendim .

Kısaca içime çok sinen bir etkinlik oldu Gizem' e ve Yasemin'e teşekkürler .


çok çok öptüm

8 yorum:

  1. Güle gule kullan canım cok guzel hediyeler :)

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bi etkinlikmiş katılmak lazım aslında böyle şeylere hediyeleşmek gibisi var mı:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Çok memnun oldum beğenmene ,güle güle kullan hepsini güzelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabıkı de cok beğendım çok sağol canım :)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil