5 Mayıs 2014 Pazartesi

Flormar Passionate Dots PD21 Ruj


  Flormar Passionate Dots serisini ilk çıkardığında herkes gibi benim de ilk dikkatimi çeken dış şekli olmuştu . Puantiye tasarımı gayet başarılı olmuş çok hoşuma gitti . 
Bu serinin de birkaç aya indirime gireceğini düşünerek o zaman almamıştım .
Nihayet indirime girince ben de almak istedim .



Bana en yakın Flormar'ı aradım bloglardan gördüğüm swatchlar sayesinde bu rengi istiyordum o nedenle bu rengin olup olmadığını sorup ayırttım gidip aldım bir baktım koca seriden beni ayırttığım ruj hariç hiçbir şey kalmamış . Ayırttığım için çok sevindim kavuştum rujuma .



Bu ruj tamamiyle mat parlak bir bitişi de yok tabi ki her mat rujda olduğu gibi biraz dudağı kurutma problemi yaşatıyor ama dudağı kurutmayan mat rujla en azından ben daha karşılaşmadığım için çok sorun etmedim . 
Kalıcılığı da fena değil orta seviyede ben dudaklarımla uğraştığım için 3 saat kalıyor .



Rengi ise harika bir nude pembe karışımı ki rengine aşık oldum . 
Üstte tek kat altta ise iki kat sürülmüş hali var .

Şu an indirim de olduğu için 7,5 tlye alabilirsiniz.


Siz mat rujlar hakkında ne düşünüyorsunuz ?

çok çok öptüm




2 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş canım sana çok yakışır. Ben de almak isterdim ama durum malum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bir ruja aşık olmadıkça ruj alma :)
      Çok teşekkürler canım :)

      Sil