18 Şubat 2014 Salı

Avon Sıkıştırılmış Pudra


Bugün size baya bir süredir elimde olan o yüzden iyi bir şekilde tanıtabileceğim bir ürün olan Avon'un pudrasını anlatacağım . Bu pudrayı ben genel de bb krem sabitlemek için kullanıyorum .



Ürünün ambalajı gayet sağlam çantaya atıp çıkabilirsiniz . Açılma gibi bir problem yaşatmaz . Aynasının olması büyük bir artı arada sırada pudra bulaşıyor ama temizlediğim için sorun etmiyorum . Ayrıca ürünün yanında böyle bir aparatla geliyor ancak ben sabitleme yaparken fırça kullanmayı seviyorum . BB krem sabitleme konusunda bence oldukça başarılı bir ürün .  


Ürünün bende ki rengi light medium . 3 rengi mevcut toplamda . Sünger için de kusura bakmayın kullandığım bir ürün olduğu için bembeyaz kalmıyor :)
Yapısına gelecek olursak tozutma yapmıyor . Pigmentasyonu başarılı . İçeriğinde açıkçası ne var ne yok bilmiyorum bilmesem de olur çünkü bana paraben falan varmış gibi geliyor .  Ürün açıldıktan sonra 24 ay gibi bir kullanım ömrü var . 


Ürün toplamda 10 gr . Normal katalog fiyatı bence bu ürüne göre pahalı ancak katalogları takip ederseniz sık sık fiyatı düşüyor . Bir daha alır mıyım derseniz evet alırım ancak bu pudra baya bir süredir benle olduğu için yeni pudralar denemek istiyorum bu nedenle daha sonraki dönemlerde tekrar almam söz konusu . 


Avon Sıkıştırılmış Pudra : 28 tl



çok çok öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder