6 Mart 2014 Perşembe

Blistex Med Plus

Yaklaşık 3 haftadır post giremiyorum . İnternetle başım beladaydı açıkçası :) TTNET'e bay bay dedikten sonra kollarımı Teledünya'ya açtım hadi hayırlısı bir de üstüne feci hasta oldum böylece uzun bir süre ayrı kaldık ^.^




Ben tam bir lip balm delisiyim . Dudaklarım çabuk kurur söylemekten utanıyorum ama ben dudaklarım yolarım da o yüzden iyi bir lip balm kullanmak benim için gerçekten önemli . Bu nedenle birçok lip balm denedim , deniyorum . Bu lip balm ile Yılbaşında buluştum baya geç oldu niye daha önceden almadım onu da bilmiyorum . 
Ben bu ürünü dudaklarıma sürdükten sonra gerçekten nem veriyor özellikle gece yatarken sürdüğümde sabah uyandığımda dudaklarım yumuşacık oluyor . Ve dudağa her hangi bir renk vermiyor . 


Ben bu lip balmı dudaklarıma sürdüğümde dudaklarım gerçekten rahatlıyor ve ferah ferah oluyor ki ben en çok bu özelliğini seviyorum . Bu lip balmın bir diğer sevdiğim özelliği ise tabi ki spf15 içermesi yüzümüze güneş kremi sürüyoruz peki ya dudaklarımız ? Bu açığı bu lip balmla kapatmamız mümkün . Med Plus'ın kavanozda ve stick şeklinde 2 farklı seçeneği var karar size kalmış durumda . 
İçeriğin de bulunan Menthol , Okaliptus , Camphor  kurumuş dudakları iyileştirir , çatlamış dudaklara kaybettiği nemi kazandırır . 


Ben bu lip balmı niye bilmiyorum açtım açtım sonra geri sokamadım sakın denemeyin sokulmuyor kırılıyor . Tabi ki benim ki de kırıldı bende kırılan parçayı güzel bir şekilde Gratis 'ten aldığım minik kavanozlardan birine koydum . 
Ürünümüz 4.25 gr ve açıldıktan sonra 12 ay ömrü var fakat benim gibi düzenli kullanıyorsanız ortalama 2 ayda biter. Ben bu ürünü tekrar tekrar alır mıyım tabi ki evet :)



çok çok öptüm 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder