20 Haziran 2014 Cuma

Babil.com Kitap Alışverişim





Geçen hafa finallerim bittiği gibi kitap siparişi verdim . 
Yeni yeni kitaplar alıp onları okumak kadar güzel bir şey var mı ki ?

Normalde hepimizin bildiği D&R ve Kitapyurdu'na bakıyordum sonra bir anda karşıma bu site çıktı açıkçası önceden hiç duymamıştım zaten daha yeni bir alışveriş sitesi sayılabilir diğerlerine göre .
Fiyatları diğer sitelere göre biraz daha uygun ama en güzeli ise 'kargo bedava' . Kargo parası vermeyi hiç sevmiyorum ayrıca fiyatları da uygun gelince bir deneme yapayım dedim .
Cumartesi gece saatlerinde siparişimi verdim . Salı sabah kargo şirketi eve getirmiş .
Yani gayet hızlı bir alışveriş oldu . 


İlk denemem olduğu için çok kitap almamaya çalıştım . Hepside merak ettiğim kitaplardı hemen başlamak istiyorum ^.^


Bunlar ise kitaplarımın yanında hediye gelen kitaplar . Hediye kitapları görünce daha bir sevindim .

Benim kargoyla ilgili sıkıntılarım oldu. Salı günü evde değildim bu sabah alabildim kargomu . O sıkıntıları çözmeye çalışırken babil.com çalışanları twitter , mail ve telefon üzerinden yardımcı oldular . Bu çok büyük bir artı çünkü çoğu site bunu önemsemiyor . 

Asıl önemli soru bir daha alışveriş yapar mıyım ? 
Evet , yaparım hatta yapacağım listemi oluşturmaya başladım bile .



çok çok öptüm

1 yorum:

  1. Merhaba canım, güzel kitaplar almışsın, hediye kitaplarınla beraber hepsine iyi eğlenceli okumalar dileyeyim :)) Bir de seni Esteworld'de lazer epilasyona davet edeyim :))
    http://kizilcikserbetimm.blogspot.com.tr/2014/06/esteworld-ile-10-kisiye-lazer-epilasyon.html

    YanıtlaSil