28 Mart 2014 Cuma

Marionnaud Pudra Fırçası

Bugün ilk fırça yazımla karşınızdayım . Bu pudra fırçası gerçekten çok çok memnun kaldığım bir fırça en iyisi ayrıntılara geçeyim . 



Bu pudra fırçasını bir Watsons gezmesinde almıştım uygun fiyatını da görünce Allah'tan da almışım diyorum . Ben bu fırçayla yüzümde ki makyajı sabitlemek için pudra sürme amacıyla kullanıyorum ama şöyle söyleyeyim allık sürmüşlüğüm bile var :) Ürün dağıtımı konusunda da oldukça başarılı bir fırça .


Oldukça pofidik bir fırça kendisi pudra fırçası olmasından mütevellit . 
Kılları sentetik yani acaba doğal kıl mıdır hayvanlara zarar verilmiş midir diye düşünmenize gerek yok ee doğal olarak hızlı kuruduğunu da söyleyebilirim . Ben o zamanlar indirim olduğunda 7 tl gibi komik bir fiyata almıştım .


Böyle bir fırça korumalığı ile geliyor bence atmayın fırçayı yıkayıp kuruttuktan sonra şeklinin bozulmaması için birebir . 
Ayrıca ben bu fırçayı 6 aydır kullanıyorum ve bir tek kılını bile dökmedi . Ve gayet kolay yıkanıyor size bir zorluk çıkartmıyor .
Bu fırçanın bana göre tek bir eksisi bile yok .

Bu markanın ayrıca allık ve göz fırçaları da var ama açıkçası onları denemediğim için bir yorum yapamayacağım .


Marionnaud Pudra Fırçası : 14-15 tl 


çok çok öptüm
@makuyajaleminde





4 yorum:

  1. açılı fırçasından ben çok memnunum. tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim iyidir bu markanın fırçaları ile ilgili olumlu yazılar okuyorum , teşekkürler :)

      Sil
  2. Canım, pudra fırçası gibi bir çok makyaj ürününü şurdan alsam mı ? http://www.lovestil.com/

    İnternetten anlamıyorum, pudra fırçamı almak için gezerken siteni buldum, yanıtlarsan çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o siteden hiç alışveriş yapmadığım için olumlu veya olumsuz bir şey söyleyemem eğer şehrinizde watsons veya gratis varsa ona bakın illa internetten alacaksanız da Real Tecniques markalı fırçaları kozmeladan bakabilirsiniz .

      Sil