13 Şubat 2014 Perşembe

Rival de Loop Liquid Eyeliner

Rival de Loop markası Rossmann mağazalarında satılan bir Alman markası . Ben bu markanın ürünlerini denemeyi çok seviyorum çünkü genel manada hep memnun kaldığım ürünler oluyor ayrıca fiyatları da çok uygun . Bugün ise size epeydir elimde olan ve artık yazı yazabilecek durumda olduğum bu eyelinerdan bahsedeceğim .



Ben bu eyelinerı ilk olarak sepete attığımda açıkçası çok büyük başarı beklemiyordum ama beni yanılttı . 
Birçok rengi bulunuyordu şu an pek hatırlamasam da kesin olarak siyahı , laciverti ve kahverengisi vardı . 
Eyeliner 4 ml ve açıldıktan sonra 12 ay kullanım süresi var . 



Fırçası sert o yüzden siz eyelinerınızı çekerken zorluk çıkarmıyor . Oldukça uzun bir sapı var bu fotoğraftakinden uzun ben orasını kırpmışım :) Fırçanın baş kısmından gri kısmına kadar olan uzunluğu 9 cm ; baş kısmında keçe kısmına kadar olan bölüm ise 12 cm . Açıkçası ben bir zorluk yaşamıyorum. 



Soluk bir siyah kesinlikle değil ben bu renk siyahı seviyorum ne aşırı koyu ne de soluk tam ortası . Tek sorunu ise ilk çekişinizde biraz aralarda boşluk kalıyor ikinci katta bu sorun ortadan kalkıyor . Kalıcılığı da başarılı ee dahe ne olsun . 
Bence sizde bu eyelinera Rossmann alışverişinizde şans verin :)


Rival de Loop Liquid Eyeliner : 5-6 tl


çok çok öptüm

4 yorum:

  1. ben bayılıyorum eyeliner kullanmaya fırçasının sert olusu güzel yoksa kullanamıyorum daha doğrusu beceremiyorum...Deneyeceğim bu ürünü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırça sert olmayınca çizgi de güzel olmuyor :) Bence de bir şans ver :)

      Sil
  2. Merhaba canım :)
    eyeliner kullanmya bayılan biri olarak kesinlikle alıp deneyeceğim canım
    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) bence de dene hem uygun hem de fiyatına göre gayet işlevli :)

      Sil