15 Şubat 2014 Cumartesi

FaceDermo Alışverişim

Bioderma ürünlerini almak aklımdaydı hep ilk olarak temizleyici ve herkesin sevgilisi olan H2O 'yu almak istedim ve bu sitede gerçekten uygun fiyatlarda olduğunu görünce de ilk alışverişimi yaptım .


Herkesin merak ettiği konu puanlar kesildi mi oluyor çünkü bazı siteler yasak olmasına rağmen puanları kesiyor ama ben FaceDermo sitesinden yaptığım alışveriş de böyle bir sonuçla karşılaşmadım puanlarım yerindeydi gayet memnun kaldım . 
Alışverişim yanlış hatırlamıyor isem 3 gün gibi bir süre de elime ulaştı ki gayet makul bir süre . 
Tek eksik yanları tester koymalarını belirtmeme rağmen hiçbir tester ürünü yollamadılar çok sorun değil ama eksi yönü varsa sitenin o da budur bence .
Facebook üzerinden son kullanım tarihlerini sorduğumda da hemen cevap verdiler Sebium temizleyici jelin Kasım 2014 , Sensibio H2O ise Kasım 2015 .
Kargo sirketi olarak Sürat Kargo ile çalışıyorlar ve kargo ücreti 5.75 tl . 
Sitenin adresi için tık tık .


Bioderma Sebium Temizleyici : 25,33 tl
Bioderma H2O Temizleme Solüsyonu : 9,5 tl 


çok çok öptüm

2 yorum:

  1. Çok uyguna almışsın ikisini de :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten baya uygun oldular çok sağol canım :)

      Sil