9 Şubat 2014 Pazar

Kışa Dair Her Şey Mim ^.^

Neşeli Zebra beni mimlemiş çok sağolsun çünkü bu mim tam benlik :)



1. Kış deyince aklına ilk ne geliyor ? 
Kış deyince aklıma kardeşimle içtiğimiz kahveler geliyor ah bir de yine kardeşimle çok küçükken kar üzerinde yuvarlanmıştık işte o görüntü geliyor . 

2. Favori kış aksesuarın ne ?
Eldiven ve böyle pofidik pofidik duran atkılar . 

3. Kahve mi çay mı sahlep mi ?
Tabi ki de kahve . 

4. Favori kış mumun ?
Kışın bahartımsı kokular vanilya kokuları daha çok hoşuma gidiyor .

5. Kırmızı ruj mu eyeliner mı ? 
Eyeliner . Kırmızı ruj işi çok zor meşakatli ve ben ucundan üşengecimdir :)

6. En sevdiğin kırmızı ruj ?
Öyle bir ruj yok .

7. En çok giydiğin kazak ?
Mango'dan aldığım siyah kazağım .

8.En son aldığın kazak ?
Mango'dan aldığım kahverengi kazak .

9.Çocukluğundan bir anını bizimle paylaş 
7 yaşlarındayım kuzenlerim benden de küçük anneannemlerin yazlığının orada ufak çaplı bir orman var topladım kuzenlerimi tutturdum hadi ormana gidelim diye kimsenin de haberi yok gittik ormana biraz dolaştık sonra bir baktık sise benzeyen bir şeyler var meğer yangın çıkmış öyle korkmuştum ki sonra pek o ormana yaklaşmadım .

10. Favori kış ojen ? 
Öyle bir oje yok .

11. Kısa bot mu uzun bot mu ?
Tabi ki de uzun bot .

12. Favori kış parfümün ?
Little Black Dress .

13. Favori makyaj ürünün ?
Bana allık de akan sular durur . Allıkların hepsi kabulümdür. 

14.Favori cilt bakım ürünün ?
Maskelere bayılıyorum . Elimden geldiğince her çeşit maskeyi deniyorum .

15. Kış mı yaz mı ? 
Tabi ki de kış . Kış mevsimine bayılırım ben genel olarak kış ile ilgili her şeyi severim .




çok çok öptüm.



3 yorum:

  1. Aaaa ne güzel bir kış aşığını mimleyebilmişim =) Ben teşekkür ederim cevaplandırdığın için =)

    YanıtlaSil