3 Haziran 2014 Salı

NYC Kohl Brow Eyeliner Pencil

Gününüz güzel geçer umarım :)
Bugün Ramazan Bayramı alışverişimde aldığım NYC'nin göz kalemi ile ilgili yorumlarımı paylaşacağım .



 Bu göz kalemi epey bir süredir elimin altında duruyor . O sıralar güzel bir kahverengi arayışındaydım tester da olmadığı için dışından bakıp bu kalemi almıştım . 
Kalıcılığı da gayet başarılı kolay kolay silinmiyor .



Epey uzun bir kalem tam bir evladiyelik yani kullan kullan bitmez . 
Yapısından bahsetmek gerekirse bana fazla sert geldi ben yumuşak göz kalemlerinden hoşlanıyorum gözüme çekerken elim kaysın istiyorum lakin bunda o özelliği bulamadım .



Benim aradığım kahve daha çikolata kahveydi yani bu renk değildi . Ama bu renk kahve de herkesin elinin altında bulunmalı . 
Bir daha NYC'den bir göz kalemi almayı düşünmüyorum çünkü bana sert geldi ama siz bunu dert etmiyorsanız bu kalemlere şans verebilirsiniz birçok rengi Watsons mağazalarında mevcut .


NYC Göz Kalemi : 4 tl 



çok çok öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder