27 Aralık 2013 Cuma

Essence Beauty Beats Oje ( 01, 02 , 03 , 04)




Bugün sizlere Beauty Beats serisinde ki ojelerden bahsetmek istiyorum . Bu seride ki ojeler 4 farklı renkten oluşuyor . Sırasıyla 01 BABY BABY OOH! , 02 I’M BACKSTAGE , 03 AS LONG AS YOU LOVE ME , 04 GROUPIE AT HEART .
Bu seride ki ojeler mat bitişli ojeler değil hepsi sedefli .





Ilk ojemiz 01 BABY BABY OOH ! . Ben bu renge kesinlikle bayıldım . O kadar güzel bir mor ki . Zaten tüm seri de ki en sevdiğim renk de bu oldu .







İkinci rengimiz ise 02 I’M BACKSTAGE bu ojenin rengini de su yeşiline benzettim ben açıkçası . Ve seride en beğenmediğim renk benim bu oldu bu da kişisel zevkle alakalı bir şey .






 Üçüncü renk ise bu seri de adını en çok beğendiğim 03 AS LONG AS YOU LOVE ME . En sağlıklı sonucu 3 kat sürdükten sonra alabiliyorsunuz .




Ve son renk olan 04 GROUPIE AT HEART . Canlı bir pembe bu rengi de sevdim ben ki normalde pembe renk kullanan birisi değilimdir . 



En sevdiğim renkten en az sevdiğime doğru gidecek olursak :  01 ,03 ,04 ,02
Fotoğraflarda renk daha belli olsun diye ojeleri 2 kat sürdüm . Ben tırnağım da çok uzun bir süre tutmadım sağlıklı bir yorum olur mu bilmiyorum ama bence gayet kolay çıkıyor oje tırnaktan . Ojenin kuruma  süresine gelecek olursak gayet kısa bir süre de kuruyorlar . Ojeler 8ml boyutunda ve açıldıktan sonra 36 aylık bir kullanım süresi var ki bu da epey fazla bir süre 3 sene de rahat rahat biter . Bu koleksiyon da ki ojelerin isimleri de ayrı bir güzel düşünülmüş .
( Oje sürme konusunda açıkçası pek başarılı değilimdir elimden geleni yaptım ^.^  )



çok çok öptüm
@makyajaleminde




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder