23 Aralık 2013 Pazartesi


Alışveriş #2




Kısa bir bakım alışverişi yaptım aslında daha fazla şey alırdım ama yılbaşı indirimi geleceği için kendimi tuttum başarılı da oldum . 
Loreal'ın bu pedli temizleyicisini ne zamandır istiyordum da bir türlü alamamıştım karşıma da bu kadar uygun bir fiyata çıkınca artık almanın zamanı geldi dedim . 
Parabensiz olan bu kremi aldım doğal özlerden oluştuğunu söylüyor .Bu kremden 2 adet aldım biri bana biri de Kara Kutu etkinliğinde hediye göndereceğim arkadaşa .



13 Aralık doğum günümdü arkadaşlarımda bana bu güzel Twigy ev ayakkabısını almışlar çok da iyi etmişler Beşiktaşlıyım diye de özellikle bu rengi seçmişler sağolsunlar .Numarası küçük diye daha doğrusu tam oldu ama kalın çoraplarla giyerim diye 39-40 numarasıyla değiştirdim ürünü .


Bildiğiniz üzere Mango da %50 ye varan indirimler mevcut benim de ne zamandır siyah bir çantaya ihtiyacım vardı Mango'nun çantalarını da sevdiğim için bu fırsatı kaçırmadım .

Fotoğrafını çekmeyi unutmuşum bir de Limango'dan çok güzel kırmızı Keds ayakkabı aldım çok sevindim çok ilk alışverişe özel 10 tl de indirim çeki verdiler iyi bir fiyata geldi .



Loreal Paris Pure Zone 30's Chrono Clear : 8 tl
BioNem El Kremi : 6.80 tl
Twigy Ev Ayakkabısı : 40 tl
Mango Çanta : 55 tl
Keds Ayakkabı : 58 tl


çok çok öptüm
@makyajaleminde




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder