13 Aralık 2013 Cuma

Flormar Lights of Flowers Allık LF11






Bildiğiniz üzere Flormar Lights of Flowers serisinin ürünlerini bitirmek için yüzde 80 oranında indirim yapmıştı birçok üründe . Bende bu allığı alamadan yapamadım tabi ki . Aklımda aslında pembe renkte olan allık vardı ama neye niyet neye kısmet şu var ki kesinlikle Allah'tan bunu almışım diyorum . 




Şeftali tonlarında çok güzel bir allık kendisi . 9 gr olduğu için kullan kullanabildiğin kadar tabi disko topu gibi dolaşmak dışında . Allığımız sedefli yapıda normalde ışıltılı şeyleri sevmeyen ben bile bu allığı çok sevdim . Paraben de içermediği için değmeyin keyfimize . Allık sert yapıda olmasına karşın pigmentasyonu gayet başarılı ve tozutma yapıyor . 





Allığın rengi çok güzel burada yoğun duruyor ama tabi ki yüzünüze yaydığınız da çok hoş duracak . Nasıl benzetme yapsam aynı porselen bebeklerin yüzlerinde allıklar gibi çok hoş hafif parıltılar var tabi ama her şey kararınca . 
Sonuç olarak ben bu allığı sevdim indirimsiz fiyatı yanılmıyor isem 35 tl idi o para verilmezdi ama şu an ki fiyatıyla benden 2 adet al dedirttiriyor . İndirim hala devam ediyor bazı Flormarlar da hala kalmış olabilir şansınızı deneyin derim . 


Lights of Flowers Allık : 7 tl



çok çok öptüm 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder