11 Ocak 2014 Cumartesi

Essence Beauty Beats Allık ( Groupie at Heart )





Essence'in yeni serisi olan Beauty Beats serisinin allığından bahsetmek istiyorum bu yazımda bu serinin parıltılı pudrası ve ojelerinden önceki yazılarımda bahsetmiştim . 
Bu allığın rengi göründüğü gibi kırmızı bir renk değil tabi ki de çok güzel canlı bir pembe .


Allığın içinde sim , parıltı yok mat duruşlu bir allık bu yüzden bu bana göre büyük bir artı . Yukarıdaki swatch da çok bastırmadan sürmeye çalıştım , normalde çok daha koyu bir renk elde edebilirsiniz ama kesinlikle önermem . Bu allık adamı rezil de edebilir vezir de çok güzel bir fırçayla hafif hafif uygularsanız bence gayet memnun kalırsınız . 


Bu seride tek bir çeşit allık var ve adı da Groupie at Heart . İçerisinde paraben yok lakin talc içeriyor . Açıldıktan sonra ise 24 aylık kullanım süresi var . Sürümü kolay çünkü pigmentasyonu gayet başaralı . Lakin hafif bir tozutma sorunu var ama ben çok sorun yapmıyorum  . 




Üzerinde ise Boyfriend baskıları var bence hoş durmuş . Allığın kalıcılığı konusunda ise orta diyebiliriz lakin ben pudra ile üstünden geçtiğim için akşama kadar dayanıyor . Bu aralar elim hep bu allığa gidiyor .Ambalajı ise pek sağlam değil yere düşürdünüz an elveda diyebilirsiniz . Fiyat kalite açısından başarılı buldum . 



Essence Beauty Beats Allık : 9 tl 


Essence Beauty Beats Pudra için tık tık .
Essence Beauty Beats Ojeler için tık tık .


çok çok öptüm


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder