7 Ocak 2014 Salı

Alice Makyaj Diyarında'dan Gelenler ^.^


Alice Makyaj Diyarında bildiğiniz üzere KaraKutu adlı bir etkinlik düzenlemişti ama benim hediyeleştiğim kişiyle ilgili bazı sıkıntılar ortaya çıkmıştı .  Alice de çok üzüldü benim hevesli bir şekilde bu etkinliğe katıldığımı biliyordu çünkü o da bizim karakutulaşabileceğimiz söyledi bende kabul edince birbirimizin hoşlanıp hoşlanmadığı şeyleri öğrendik bu şekilde kutularımızı oluşturduk.
Arada sırada hoş sohbetler ettik aslında bir ara yüz yüze vermeyi düşündük hediyelerimizi ama bizi finaller mahvetti :)




Alice yani blogun sahibesi o kadar alçakgönüllü ve tatlı bir insan ki Allah'tan kendi adıma bu sorunlar başıma gelmiş de tanışmışız  diyorum :) 
Bana gönderdiği hediyelere gelirsek bu kadar mı tanımışçasına güzel hediyeler gönderilir diyorum . Mesela ruj 100 numara bir nude ben bunu Rossmann'da testerından çok beğenip alacaktım lakin kalmamıştı , maske desen bayılırım burada ki birçok ürün benim alacağım veya almış olduğum ürünler kısacası Alice bana mükemmel  hediyeler yollamış . Hepsini teker teker deneyeceğim :)


çok çok öptüm

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hepsini. Böylesine beğenmen beni çok mutlu etti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazarken çikolata ve keki yemiştim bile gerisini sen düşün :)

      Sil