3 Ocak 2014 Cuma


Rival De Loop Ruj 59 Numara






Bugün size Rival de Loop 'un bu güzel renkli uygun rujundan bahsetmek istiyorum . Ben bu ruju Kurban bayramında yapılan indirimde almıştım denemek amaçlı bu markanın rujunu . O zamandır da sık sık kullanıyorum elim hep buna gidiyor çünkü rengini çok seviyorum . 





Rengi dıştan bakıp denemezsen bordoya baya yaklaşan bir renk olarak görüyorsun fakat elin üstünde denediğinde renginin daha farklı olduğunu anlıyorsun .Bana bu rengi tanımla deseniz tanımlayamam çünkü ben renk özürlüyüm ^^  
Bu rujun tek eksi yönü bence dudakta ki tüm kusurları ortaya dökmesi yani bu ürünün kullanmak istiyorsanız dudağınıza peeling yapmış veya dudaklarınızın çok kusursuz olması lazım ama yine de sürümü çok güzel olan bir ruj . Kalıcılık konusunda bence gayet ideal ne çok ne az zaten öyle olması iyi çünkü kalıcılık kurşun oranıyla doğru orantılı .
Ruju açtıktan sonra 36 ay kullanım ömrü var . Fiyat kalite açısından karşılaştırırsak bence gayet iyi bir ruj hatta yılbaşı indiriminden de kaptım bir tane :) Hele indirim zamanını yakalarsanız değmeyin keyfinize .


Rival de Loop Ruj : 6 tl 


çok çok öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder