13 Kasım 2013 Çarşamba

Watsons Kişisel Bakım Alışverişi






2 Hafta önce Watsons da kişisel bakım ürünlerinde indirim vardı ve bende tabi ki yararlandım .
Bu indirim iyi oldu denemek istediğim ürünleri uygun fiyata almış oldum . 



Bu 2 duş jelini deneme fırsatım oldu ve kesinlikle bayıldım .
Body Butter serisinden 1 tane Spa serisinden bir tane almak istedim . Çikolatalıyı gidip gelip kokluyordum sonunda aldım Spa serisinden de Hindistan cevizli aldım bu serinin peeling etkisi olduğu için almak istedim ayrıca kokusu da çok hafif .
Çilolatalısı ayrı bir enfes kokuyor kendimi koklayıp durdum ama duştan çıktıktan sonra öyle kalıcı bir kokusu yok ama olsun .



Üniversiteye gidip gelirken metrobüsü kullandığım için ellerimi ayrı bir pis hissediyorum o yüzden antibakteriyel sıvı sabun kullanıyorum işe yarıyor veya yaramıyor ondan emin değilim ama psikolojik olarak beni rahatlattığı kesin . Önceden bir şişem vardı bunu yedeklemek adına aldım . 



Açıkçası bunu alırken tereddüde düştüm Veet mı alsam diye ama olsun bir de bunu deneyeyim dedim ayrıca o sırada Sesu'nun Alix Avien'e bağlı bir marka olduğunu da anlayınca direk aldım ki Allah'tan öyle yapmışım Veet kullanmış birisi olarak bence arada hiçbir fark yok bence bunu da kullanabilirsiniz . (Ciltten cilde farkederse bilemeyeceğim)


Duş Jeli : 5.5 tl
Sıvı Sabun : 3 tl
Sesu : 9 tl 

çok çok öptüm iyi geceler 
@makyajaleminde




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder