25 Kasım 2013 Pazartesi

Watsons 7 Kasım - 14 Aralık Katalogu İlgi Çekenler



İlgimi ilk çeken marka tabi ki de Rimmel London oldu.
Rimmel London'ın maskaralarını ayrı bir seviyorum hele de rimelin adı Retro Glam olunca beni kendine bağladı ; göz atılabilir .


 Rimmel markasının Apocalips rujlarını yeni renklerinin gelmesiyle indirime de sokmuşlar .Yani kısaca gel beni al yeni renklerimle beni dene diyor .



Antibakteriyel sabunlarla aşk yaşadığım için Activex'in sıvı sabunu da yedeklemek adına alınabilir .
Ayrıca bazen katı sabunla da yüzümü temizleyebiliyorum Nivea'nın bu katı sabun serisinden her biri alınıp denenebilir .
Yüzüme çok fazla kimsayal ürün kullanmamak adına en azından tonik de gül suyu tercih ediyorum Otacı da doğal içeriğiyle bu ihtiyacımı karşılar.


Watsons'ın Onarıcı Bakım Kremini duymayan zaten yoktur özellikle Bira özlüsü herkesin favorisi ama birçok çeşiti de bulunmakta .


                            

Ben göz makyajımı kimyasal akınına uğramamak adına bazen Tatlı Badem Yağı ile temizliyorum bence gayet işe de yarıyor ; yedeklenmeli.
Ayrıca yeni bir lip balm da denenebilinir .
 Watsons'ın kendi ürünlerini kaliteli buluyorum trnak makası da almayı düşünüyorum .



çok çok öptüm


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder