18 Nisan 2014 Cuma

Duru Mysterious Orchid Duş Jeli

Bu benim yazdığım ilk duş jeli yazım bakalım beğenmiş miyim beğenmemiş miyim ?



Ben bu duş jelini kokusuna aldanıp aldım önceden Duru markasının duş jelini kullanmamıştım . Sonuna kadar bitirip öyle yazmak istedim ki sonunda da bitti . 
Ben bu duş jelini pek beğenemedim fazla köpürüyor böyle küçükken baloncuk yapan bir oyuncak vardı da ne kadar deterjan katarsak o kadar köpürürdü ya öyle bir etki gözlemledim bende bu yüzden içinde fazlaca deterjan özellikli bir şey olduğu kanısı oluştu  . 


İçeriği de bu şekilde görüldüğü üzere temiz değil SLS , EDTA falan var . 
Temizleme özelliğini de pek sevemedim bu duş jelinin kokusunu sevdim sadece bir daha tabi ki almam . 



Duru Mysterious Orchid Duş Jeli : 8 tl 


Siz duş jelleri hakkında ne düşünüyorsunuz ?

çok çok öptüm

1 yorum:

  1. Ben hiç kullanmadım ancak bu yorumdan sonra da almayacağım ürünler arasına girmiş oldu :))

    YanıtlaSil